კურსის მონაწილეთა გაცნობა
კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები,
მუშაობის ფორმები, სამუშაო წესები, მონაწილეთა შეფასების საკითხები
აქტიური ლექცია PP (PowerPoint) პრეზენტაციის გამოყენებით, კურსის სილაბუსის
გაცნობა, კითხვები და პასუხები
სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
ჯგუფური გონებრივი იერიში, შეჯამება
მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში
კომპეტენციების მიმოხილვა, შემაჯამებელი დისკუსია.
სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური
ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი)
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარ-
მართვა, შეფასება
გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC)
D-GP-IP ( დემონსტრირება - მართული პრაქტიკა - დამოუკიდებელი ვარჯიში) - სწავლა-
სწავლების რამდენიმე ეფექტიანი სტრატეგია ისტ-ის გამოყენებით
D-GP-IP - ცნების რუკა, როგორც ეფექტიანი პედაგოგიური ინსტრუმენტი
დღე I
ტრენინგდღის დახურვა
კურსის წარდგენა: მიზანი, შედეგები, განრიგი, საორგანიზაციო საკითხები,
მუშაობის ფორმები, სამუშაო წესები, მონაწილეთა შეფასების საკითხები
აქტიური ლექცია PP (PowerPoint) პრეზენტაციის გამოყენებით, კურსის სილაბუსის
გაცნობა, კითხვები და პასუხები
სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა
ჯგუფური გონებრივი იერიში, შეჯამება
მასწავლებლის კომპეტენციები ისტ-ის გამოყენების სფეროში
კომპეტენციების მიმოხილვა, შემაჯამებელი დისკუსია.
სწავლა-სწავლების თანამედროვე მიდგომები და საინფორმაციო ტექნოლოგიები
სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები (გაკვეთილი, თემატური
ერთეული, თანამშრომლობითი სასწავლო პროექტი)
გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები: დაგეგმვა, მომზადება, წარ-
მართვა, შეფასება
გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი (ABC)
D-GP-IP ( დემონსტრირება - მართული პრაქტიკა - დამოუკიდებელი ვარჯიში) - სწავლა-
სწავლების რამდენიმე ეფექტიანი სტრატეგია ისტ-ის გამოყენებით
D-GP-IP - ცნების რუკა, როგორც ეფექტიანი პედაგოგიური ინსტრუმენტი
დღე I
ტრენინგდღის დახურვა
No comments:
Post a Comment